Rok výroby | 1957 - 1959 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová 140x35 mm |
Chlazení | vzduchem (vynucený oběh) | Brzda vzadu | bubnová 140x35 mm |
Klikový hřídel | lisovaný | pr. strana 2 ks ložisek 6304 (20x52x15) | lev. strana 1 ks ložiska 6304 |
Vrtání válce | 58 mm | Váha | 130, 134, 140 Kg |
Zdvih | 65 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 171,7 ccm | Rozvor | 1340 mm |
Komprese | Maximální výška | 1000-1020 mm | |
Výkon ot. / min. | 8 HP / 4750 | Výška sedla | 760 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 685 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | 1950-2000 mm |
Mazání | směsí 1:25 (záběh 1:20) | Rám | samonosná karoserie svařená z lisovaných částí |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Th 105 Jikov 2924 - M 13 Tv 55 | Spotřeba paliva | 3 - 3,2 l/100 km |
Zapalování | dynamobateriové (později dynamospouštěč 12V/100W) | Spotřeba oleje | |
Spojka | lamelová v olejové lázni (korek - kov) | Objem palivové nádrže | 12 l |
Převodovka | čtyřstupňová v bloku s motorem | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | válečkovým řetězem 40/21 = 1,9 | Maximální rychlost | 80 km/hod. |
Převod sekundární | válečkovým řetězem 40/15 | řetěz 1/2"x5/16" | 99 čl. |
Maximální stoupavost | Počet míst | 1+1 | |
Řazení | nožní | Cena dobová | |
Přední kolo | ocelový výlisek 12" | Zadní kolo | ocelový výlisek 12" |
Přední pérování | kyvná vidlice se dvěma tlumiči (zdvih 100 mm) | Rozměr ráfku | 2,15 B x12" |
Zadní pérování | pružný blok - gumový | Rozměr Pneu | 3,25x12" |
Poznámka | 501/01 r.v. 1957: 2000 ks (bez ventilátoru 501/03 r.v. 1958: 16000 (s ventilátorem) - jikov 2924 511 Th 110 Ts 90 Tv 55 501/05 r.v. 1959: 25000 (s ventilátorem a dynamostartérem 12V), 2 Aku 6V/12Ah |
Copyright © 2007 Jawarmaniak