Rok výroby |
1933 |
Řízení |
|
Motor |
dvoudobý jednoválec |
Brzda vpředu |
bubnová |
Chlazení |
vzduchem |
Brzda vzadu |
bubnová |
Klikový hřídel |
lisovaný, uložený na válečkových ložiskách |
|
|
Vrtání válce |
|
Váha |
asi 85 Kg |
Zdvih |
|
Užitečné zatížení |
150 kg |
Zdvihový objem |
147 ccm |
Rozvor |
1280 mm |
Komprese |
1:4,8 |
| |
Výkon ot. / min. |
|
Výška sedla |
710 mm |
Kroutící moment ot./min. |
|
Celková šířka |
780 mm |
Rozvod |
pístem |
Celková délka |
2040 mm |
Mazání |
směsí 1:30 |
Rám |
dvojtý, sešroubovaný z lisovaných profilů |
Uspořádání ventilů |
- |
Číslo rámu |
001 |
Karburátor |
Graetzin Kf 20 |
Spotřeba paliva |
|
Zapalování |
magdynamo Bosch |
Spotřeba oleje |
|
Spojka |
|
Objem palivové nádrže |
10,5 l |
Převodovka |
třístupňová v bloku motoru |
Objem olejové nádrže |
- |
Převod primární |
ozubenými koly |
Maximální rychlost |
70-80 km/hod. |
Převod sekundární |
|
|
|
Maximální stoupavost |
|
Počet míst |
1 (+1) |
Řazení |
ruční pákou vpravo (kulisa na rámu) |
Cena dobová |
|
Přední kolo |
drátové 19" |
Zadní kolo |
drátové 19" |
Přední pérování |
vahadlová vidlice, lisovaná |
Rozměr ráfku |
1,6x19" |
Zadní pérování |
pevný rám |
Rozměr Pneu |
2,75x19" |