Rok výroby | 1932 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec | Brzda vpředu | špalíková bicyklová |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | bicyklová |
Klikový hřídel | |||
Vrtání válce | 48 mm | Váha | 30 Kg |
Zdvih | 42 mm | Užitečné zatížení | |
Zdvihový objem | 76 ccm | Rozvor | 1240 mm |
Komprese | |||
Výkon ot. / min. | 1,5 HP | Výška sedla | 950 - 1020 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 550 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | 1965 mm |
Mazání | směsí 1:20 | Rám | letovaný z ocelových trubek |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Graetzin | Spotřeba paliva | 1,5 l/100 km |
Zapalování | Robert Bosch | Spotřeba oleje | |
Spojka | bez | Objem palivové nádrže | 4,5 l |
Převodovka | bezpřevodové | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | Maximální rychlost | 30 km/hod. | |
Převod sekundární | válečkovým řetězem | ||
Maximální stoupavost | Počet míst | 1 | |
Řazení | - | Cena dobová | |
Přední kolo | drátové 28" | Zadní kolo | drátové 28" |
Přední pérování | pevná vidlice | Rozměr ráfku | 650x30 mm |
Zadní pérování | pevná vidlice | Rozměr Pneu | 28x1,5" |
Poznámka | Sedlo s koženým potahem "lugr ČZ" odpružené vpředu vinutou válcovou pružinou, vzadu čtyřmi kuželovitě vinutými pružinami. Na pravé straně hlavy rámu seřizovací šroub k seřízení tuhosti natáčení řídítek. Uzamykání kola patentním zámkem "Geza Schönfeld" upevněný na pravé zadní vzpěře rámu. Barva černá nebo zelená |