Rok výroby | 1954 - 1955 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová 140x25 mm |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | bubnová 140x25 mm |
Klikový hřídel | lisovaný | 2 ks ložisek SKF 6304 Z | (20x52x15) |
Vrtání válce | 52 mm / 57 mm | Váha | 98 Kg |
Zdvih | 58 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 123,2 ccm / 148 ccm | Rozvor | 1310 mm |
Komprese | 1:7 / 1:6,9 | Maximální výška | 1030 mm |
Výkon ot. / min. | 5 HP / 6.2 HP/4750 | Výška sedla | 730 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 660 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | 1960 mm |
Mazání | směsí v poměru 1:20-25 (záběh 1:18) | Rám | jednoduchý uzavřený, svařený z ocelových čtyřhranných trubek |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Th 85 Tu 40 Jikov 2920 HC / Th 85/Tu 50 | Spotřeba paliva | 2,4 / 2,8 l/100 km |
Zapalování | setrvačníkovým magnetem ČZ | Spotřeba oleje | |
Spojka | lamelová v olejové lázni (5+4) - speciální třecí směs | Objem palivové nádrže | 13 l |
Převodovka | třístupňová v bloku s motorem | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | řetězem ČZ Favorit 40/15 = 2,66 | Maximální rychlost | 75 / 85 km/hod. |
Převod sekundární | Válečkovým řetězem 44/17 = 2,588 | řetěz Fa 1/2"x5/16" | 114 čl. |
Maximální stoupavost | Počet míst | 1+1 | |
Řazení | nožní | Cena dobová | |
Přední kolo | drátové 16" | Zadní kolo | drátové 16" |
Přední pérování | teleskopická vidlice (zdvih 130 mm) | Rozměr ráfku | 1,85x16" |
Zadní pérování | dvě hydraulické jednotky pérování - nový typ zadního pérování | Rozměr Pneu | 3,00x16" |
Poznámka | První motocykl JEDNOTNÉ ŘADY. Jde o tzv. Kývačku. Jednotlivé modely se lišiy jen motorem. U obou typů použita konstrukce jednostranného brzdového bubnu, motor převzat z ČZ 125/150C. Konstrukce celonábojové brzdy použita od typů MTC 351.01 - 125 a MTC 351.01 - 150 |
Copyright © 2007 Jawarmaniak