Rok výroby | 1932 - 1933 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec | Brzda vpředu | |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | válečková bicyklová |
Klikový hřídel | |||
Vrtání válce | 48 mm | Váha | 40 Kg |
Zdvih | 42 mm | Užitečné zatížení | |
Zdvihový objem | 76 ccm | Rozvor | |
Komprese | |||
Výkon ot. / min. | 1,5 HP | Výška sedla | |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | ||
Rozvod | pístem | Celková délka | |
Mazání | směsí | Rám | jednoduchý trubkový, přední vidlice s tlačnými rameny |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Graetzin | Spotřeba paliva | 1,5 l/100 km |
Zapalování | ČZ | Spotřeba oleje | |
Spojka | Objem palivové nádrže | ||
Převodovka | Objem olejové nádrže | ||
Převod primární | Maximální rychlost | 25 km/hod | |
Převod sekundární | Válečkovým řetězem | ||
Maximální stoupavost | Počet míst | 1 | |
Řazení | bez převodu | Cena dobová | |
Přední kolo | Zadní kolo | ||
Přední pérování | krátká tlačná ramena - vinuté pružiny | Rozměr ráfku | |
Zadní pérování | pevný rám | Rozměr Pneu |
Poznámka | První sériový typ značky ČZ konstruktéra V. Pavlíčka |