Rok výroby | 1956 - 1959 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová 140x35 mm |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | bubnová 140x35 mm |
Klikový hřídel | lisovaný | pr. strana 2 ks ložisek 6304 C 3 (20x52x15) | lev. strana 1 ks ložiska 6304 C 3 |
Vrtání válce | 52/58 mm | Váha | 122/125 Kg |
Zdvih | 58/65 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 123,2/171,7 ccm | Rozvor | 1310 mm |
Komprese | 1:7 | Maximální výška | 1030 mm |
Výkon ot. / min. | 5,6 HP / 8 HP | Výška sedla | 730 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 660 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | 1960 mm |
Mazání | směsí 1:20 (záběh 1:15) | Rám | jednoduchý uzavřený, svařený z ocelových čtyřhranných trubek |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Th 85 Jikov 2922 - M 11, 12 Tv 50/ Th 100 Jikov 2924 - M 11, 12 Tv 50 | Spotřeba paliva | 3,2 - 3,4 l/100 km (60 km/hod) |
Zapalování | dynamobateriové 6V/45W, baterie 6V-7Ah | Spotřeba oleje | |
Spojka | lamelová v olejové lázni (korek - kov) | Objem palivové nádrže | 13 l |
Převodovka | čtyřstupňová v bloku s motorem | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | válečkovým řetězem 40/21 = 1,9 | Maximální rychlost | 75/90 km/hod. |
Převod sekundární | válečkovým řetězem 47/14 - 47/16 | řetěz 1/2"x5/16" | 118-120 čl. |
Maximální stoupavost | Počet míst | 2 | |
Řazení | nožní, pákou společnou se startovaí | Cena dobová | |
Přední kolo | drátové 16" | Zadní kolo | drátové 16" |
Přední pérování | teleskopická vidlice (zdvih 130 mm) | Rozměr ráfku | 1,6x16" / 1,85Bx16" |
Zadní pérování | kyvná vydlice, tlumiče o zdvihu 86 mm | Rozměr Pneu | př. 3,00x16" zad. 3,25x16" |
Poznámka | Jednotná řada, použit tlumič sání. |
Copyright © 2007 Jawarmaniak