Rok výroby |
1933 - 1935 |
Řízení |
|
Motor |
dvoudobý jednoválec |
Brzda vpředu |
bubnová - čelisťová |
Chlazení |
vzduchem |
Brzda vzadu |
kombinovaná |
Klikový hřídel |
válečkové ložisko NL 20 (147x20x14) |
kuličkové ložisko 6202 (15x25) s kr. magnetem |
|
Vrtání válce |
50 mm |
Váha |
40 Kg |
Zdvih |
50 mm |
Užitečné zatížení |
80 kg |
Zdvihový objem |
98 ccm |
Rozvor |
1230 mm |
Komprese |
|
| |
Výkon ot. / min. |
2 HP/2000 ot./min. |
Výška sedla |
990 mm |
Kroutící moment ot./min. |
|
Celková šířka |
660 mm |
Rozvod |
pístem |
Celková délka |
1880 mm |
Mazání |
směsí (1:25 záběh) 1:30 |
Rám |
jednoduchý, svařený z ocelových trubek |
Uspořádání ventilů |
- |
Číslo rámu |
|
Karburátor |
Th 65 Graetzin Kf 14 TI |
Spotřeba paliva |
2,5 l/100 km |
Zapalování |
magdynamo ČZ |
Spotřeba oleje |
|
Spojka |
|
Objem palivové nádrže |
6 l |
Převod z motoru |
poměr 70/21 = 3,333 |
Objem olejové nádrže |
|
Převod primární |
válečkovým řetězem Favorit 1/2"x3/16" (106 čl) |
Maximální rychlost |
45 km/hod. |
Převod sekundární |
válečkový řetěz |
44/12x3,66 |
řetěz 1/2"x 3/16" |
Maximální stoupavost |
|
Počet míst |
1 |
Řazení |
bezpřevodový |
Cena dobová |
|
Přední kolo |
2,25x26" |
Zadní kolo |
2,25x26" |
Přední pérování |
vidlice s tlačnými pery, později lisovaná WEBB |
Rozměr ráfku |
ocelový 2x26" |
Zadní pérování |
pevný rám |
Rozměr Pneu |
2x26" |