Rok výroby | 1948 - 1949 (serie II.-V.) | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová 125x20 mm |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | bubnová 125x20 mm |
Klikový hřídel | lisovaný | 2 ks ložisek SKF 6304 Z | (20x52x15) |
Vrtání válce | 52 mm | Váha | 78 Kg |
Zdvih | 58 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 123,2 ccm | Rozvor | 1250 mm |
Komprese | Maximální výška | 995 mm | |
Výkon ot. / min. | 4 HP/4600 | Výška sedla | 700 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 690 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | 1945 mm |
Mazání | směsí v poměru 1:25 (záběh 1:20) | Rám | jednoduchý uzavřený, svařený z ocelových bezešvých trubek |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Th 70 Jikov 2916 H | Spotřeba paliva | 2,5 l/100 km |
Zapalování | setrvačníkovým magnetem ČZ 6V/15W, baterie 6V-7Ah | Spotřeba oleje | |
Spojka | lamelová (peris - ocelové lamey) | Objem palivové nádrže | 12 l |
Převodovka | třístupňová v bloku s motorem | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | řetězem ČZ Favorit 3/8"x3/8" - 50 čl. (40/15) | Maximální rychlost | 80 km/hod. |
Převod sekundární | Válečkovým řetězem 40/15 = 2,66 | řetěz Fa 1/2"x5,2" | 110 čl. |
Maximální stoupavost | Počet míst | 1 (+1) | |
Řazení | nožní | Cena dobová | |
Přední kolo | drátové 19" | Zadní kolo | drátové 19" |
Přední pérování | teleskopická vidlice s třecím tlumičem | Rozměr ráfku | 2,25x19" |
Zadní pérování | pevný rám | Rozměr Pneu | 2,50x19" |
Poznámka | Motocykl je v podstatě model B s teleskopickou přední vidlicí. Původně se označoval jako ČZ 125BT. II. série T od čísla 1250 má odlišnou konstrukci předního kola, vidlici a blatníky; III. série (od II.) odlišný klikový hřídel, nožní řazení a vypínání spojky; IV. série (od III.) změna převodníku a řetězových kol 1/2"x5/16"; V. série (od IV.) motor bez dekompresoru a upravená skříň. |
Copyright © 2007 Jawarmaniak