Podtyp motocyklu | Provedení | Rok výroby | Výrobní číslo | Majitel | Poznámka |
125C - odpružený rám | Lidová verze | 1952 | 256327 | Jindřich Žák | Foto 1, Foto 2 |
125C - odpružený rám | Lidová verze | 1952 | 256780 | kroupahans | Přestavěná na 150C. Foto 1, Foto 2, Foto 3 |
125C - odpružený rám | Lidová verze | 1952 | 349822 | Mojmír | Plně pojízdná. V papíry se vyřizují. Foto 1, Foto 2, Foto 3 |
125C - odpružený rám | Vývozní verze | 1953 | 388976 | Katka | Po renovaci na veteránských značkách |
150C - pevný rám | Klasická verze | 1950 | - | Josef Pešák | Zrenovováno z vraku - výrobní štítek se nedochoval Foto 1, Foto 2, Foto 3 |
150C - pevný rám | Lidová verze | 1950 | 281288 | Jarda | po renovaci Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, |
150C - pevný rám | Lidová verze | 1950 | - | Ondřej J | Dochováno s motorem č.345635 Foto 1 |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1950 | 282708 | Jakub S. | Po renovaci. Provedení neodpovídá roku výroby. Jedná se o stavbu z dílů. Foto 1 Foto 2 |
150C - pevný rám | Lidová verze | 1951 | 283181 | jawarmaniak | dochované jako nepojízdné torzo |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1951 | 298193 | E. J | Ukradeno |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1951 | 298194 | E. J | Po renovaci Foto 1, Foto 2, Foto 3 |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1951 | 299922 | Ladič | Po renovaci Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4 |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1952 | 317427 | ogar | Po renovaci |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1951 | 318423 | Viliam Motys | Kompletnost tak 99% ale zbytek věcí je originál, číslo motoru shodné s rámem a je i v chodu.Rok výroby 1951,stav bez zásahu kutila.Pokusím se citlivě odstranit rez a pouze nakonzervovat. Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, |
150C - odpružený rám | Klasická verze | 1952 | 327647 | jawarmaniak | Po renovaci |
150C - odpružený rám | Lidová verze | 1952 | 340332 | Ondřej J |
Copyright © 2007 Jawarmaniak