Rok výroby | 1953 - 1954 | Řízení | |
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová |
Chlazení | vzduchem | Brzda vzadu | bubnová |
Klikový hřídel | |||
Vrtání válce | 57 mm | Váha | |
Zdvih | 58 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 148,3 ccm | Rozvor | 1130 mm |
Komprese | Maximální výška | 1030 mm | |
Výkon ot. / min. | 7,5 HP/5000 | Výška sedla | 735 mm |
Kroutící moment ot./min. | Celková šířka | 720 mm | |
Rozvod | pístem | Celková délka | |
Mazání | směsí | Rám | jednoduchý uzavřený, svařený z ocelových bezešvých trubek |
Uspořádání ventilů | - | Číslo rámu | |
Karburátor | Jikov | Spotřeba paliva | |
Zapalování | setrvačníkovým magnetem ČZ 6V/25W, mechanický přerušovač, svíčka Pal 14/195 | Spotřeba oleje | |
Spojka | lamelová v olejové lázni (5+4) - speciální třecí směs | Objem palivové nádrže | 13 l |
Převodovka | čtyřstupňová v bloku s motorem | Objem olejové nádrže | |
Převod primární | řetězem 3/8"x3/8" | Maximální rychlost | 95 km/hod. |
Převod sekundární | částečně krytým válečkovým řetězem | řetěz 1/2"x5/16" | |
Maximální stoupavost | Počet míst | 1+1 | |
Řazení | nožní | Cena dobová | |
Přední kolo | drátové 19" | Zadní kolo | drátové 19" |
Přední pérování | teleskopická vidlice9 | Rozměr ráfku | 19" |
Zadní pérování | pevný rám | Rozměr Pneu |
Poznámka | Tento motocykl absolvoval Šestidenní soutěž v Anglii v roce 1954. Jezdci Roučka a Pudil obsadili první místo. Rám byl pevný, upravený z neodprožené verze C. Přední vydlice - upravena z verze T. |
Copyright © 2007 Jawarmaniak