Pro originální karburátor, který jsem nedávno sehnal, mám nově vyrobené díly.
Je to modifikovaný jehlový ventil plováku. Originál je napevno, takže výška hladiny se nedala upravit jinak, než přidáváním nebo odebíráním cínu na plováku. Tato jehla má vyříznutý závit M3 a výšku tak lze velice snado s eřídit jen hloubkou zašroubování.
Další položkou je jehla, ovládající sytičovou trysku. Originál byl bez těsnění, a tak to byl zdroj časných úniků paliva a obohacování smesi. Tato má vytvořené vedení pro těsnicí O-kroužek, který by měl únikům zamezit.
A poslední věcí je upravené šoupátko, které má vytvořené vedení pro nesymetricky umístěnou vratnou pružinu. Originál trpěl na její sesmekávání a vypadávání. Také má upravený závěs lanka s pojistkou proti vyháknutí - také častá závada.
Snad to vše bude fungovat a bude to ku prospěchu věci.
  • Zpět
  • _______________________________________________________________________________
  • Další
  • Copyright © 2007 Jawarmaniak