1. ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
ROZMĚRY |
Celková délka |
2 060 mm (81.1 in) |
Celková šířka |
865 mm (34.1 in) |
Celková výška |
1 190 mm (46.9 in) |
Výška sedla |
785 mm (30.9 in) |
Rozvor |
1 410 mm (55.5 in) |
Minimální světlá výška nad zemí |
150 mm (5.9 in) |
Úhel sklonu řízení |
27° |
Stopa |
109 mm (4.29 in) |
HMOTNOSTI |
Suchá |
185 kg (407 lb) |
Pohotovostní |
202 kg (445 lb) |
Maimální užitečná |
390 kg (860 lb) |
MOTOR |
Typ |
DOHC vzduchem chlazený příčný čtyřválec, benzinový |
Vrtání x zdvih x počet válců |
57,0 x 51,8 mm x 4 (2.244 x 2.039 in x 4) |
Zdvihový objem |
528 ccm (32.22 cu.in) |
Kompresní poměr |
9,5 : 1 |
Maximální výkon |
37 kW (50,3 hp) při 9 000 n/min |
Maximální točivý moment |
43,1 Nm (31.8 ft/lb) při 7 500 n/min |
Maximální rychlost |
177 km/h (110 mph) |
Základní spotřeba |
34,2 g/km (55 g/mp) |
MAZÁNÍ |
Mazací systém |
Tlakové mazání z mokré skříně |
Typ olejového čerpadla |
Trochoidální |
KARBURACE |
Výrobce |
MIKUNI |
Typ |
BS28, s konstantní rychlostí |
Průměr difuzoru |
28 mm (1.10 in) |
FILTR VZDUCHU |
Suchý, papírový skládaný |
ZAPALOVÁNÍ |
Typ |
Bateriové, plně tranzistorové |
Zapalovací svíčka |
D8EA (NGK) nebo X24ES-U (DENSO) |
DOBÍJENÍ |
Typ |
Trojstupňově regulovaný alternátor |
Výrobce, číslo dílu |
HITACHI, LD117-03 |
Maximální výkon |
14V 17A |
Typ baterie |
12N12A-4A |
Rozměry baterie |
80 x 160 x 134 mm (3.15 x 6.30 x 5.28 in) |
Regulátor |
S8515, elektronický, chlazený |
Rozsah regulace |
14,2 - 14,8V |
SPOUŠTĚNÍ MOTORU |
Elektricý starter |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD |
Typ |
Čelně ozubenými koly |
Počet zubů, celkový převod |
22/21 x 68/25 (2,850) |
SPOJKA |
Lamelová, běžící v olejové lázni |
PŘEVODOVKA |
Typ |
Postupová, 6ti rychlostní bubnové řazení |
Počet zubů, celkový převod 1. rychlostního stupně |
41/15 (2,733) |
Počet zubů, celkový převod 2. rychlostního stupně |
37/19 (1,947) |
Počet zubů, celkový převod 3. rychlostního stupně |
34/22 (1,545) |
Počet zubů, celkový převod 4. rychlostního stupně |
31/25 (1,240) |
Počet zubů, celkový převod 5. rychlostního stupně |
29/28 (1,036) |
Počet zubů, celkový převod 6. rychlostního stupně |
27/30 (0,900) |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD |
Typ |
Řetězový |
Počet zubů, celkový převod |
16/45 (2,813) |
PODVOZEK |
Rám |
Dvojtý, svařený z trubek kruhového průřezu |
Zavěšení - přední |
Teleskopická vidlice, zdvih 150 mm (5.91 in) |
Zavěšení - zadní |
Kyvná vidlice, zdvih 100 mm (3.94 in) |
Pneumatiky - přední |
3.25H19-4PR, bezdušové |
Pneumatiky - zadní |
110/90-18 61H, bezdušové |
Brzdy - přední |
Jednoduchá kotoučová |
Brzdy - zadní |
Bubnová |
Celkový objem palivové nádrže |
16 lit. (4.2 US.gal) |
Z toho rezerva |
3,5 lit. (0.9 US.gal) |
Ráfek - přední |
MT1,85 x 19, lehké slitiny |
Ráfek - zadní |
MT2,15 x 18, lehké slitiny |
Cena tenkrát / nyní |
$2,529 / $1,300 - $2,700 |
|
2. SERVISNÍ SPECIFIKACE
MOTOR |
Celková olejová náplň |
2,900 lit. (3.1 US.qt) |
Množsví oleje při výměně s olejovým filtrem |
2,500 lit. (2.6 US.qt) |
Množství oleje při výměně bez filtru |
2,200 lit. (2.3 US.qt) |
Doporučené mazivo při teplotě neklesající pod 5°C |
SAE 20W/40 SE motorový olej |
Doporučené mazivo při teplotě nepřesahující 15°C |
SAE 10W/30 SE motorový olej |
Tlak oleje (na úrovni mořské hladiny) |
8,5 bar (121 psi) |
Maximální rozdíl mezi válci |
1 bar (14 psi) |
VAČKY |
Základní rozměry sací vačky |
35,80 x 28,0 x 7,80 mm (1.409 x 1.102 x 0.307 in) |
Maximální tolerované opotřebení sací vačky (nejdelší vzdálenost, základní kružnice, zdvih) |
35,65 x 27,85 x - mm (1.404 x 1.096 x - in) |
Základní rozměry výfukové vačky |
35,10 x 28,0 x 7,10 mm (1.382 x 1.102 x 0.280 in) |
Maximální tolerované opotřebení výfukové vačky |
34,95 x 27,85 x - mm (1.306 x 1.096 x - in) |
Rozměr ložiskové pánve |
24,967 - 2,980 mm (0.9830 - 0.9835 in) |
Standardní vůle mezi vačkovou hřídelí a držáky |
0,020 - 0,054 mm (0.0008 - 0.0021 in) |
Maximální vůle mezi vačkovou hřídelí a držáky |
0,160 mm (0.006 in) |
Maximální házení vačkové hřídele |
0,1 mm (0.004 in) |
VENTILY |
Ventilové vůle |
Sací ventil |
0,11 - 0,15 mm (0.004 - 0.006 in) |
Výfukový ventil |
0,16 - 0,20 mm (0.006 - 0.008 in) |
VENTILOVÉ PRUŽINY |
Volná délka sací pružiny |
35,5 mm (1.398 in) |
Volná délka výfukové pružiny |
37,2 mm (1.465 in) |
Tuhost sací pružiny |
2,429 kg/mm (136.0 lb/in) |
Tuhost výfukové pružiny |
4,726 kg/mm (264.7 lb/in) |
Délka sací pružiny v namontovaném stavu |
30,5 mm (1.201 in) |
Délka výfukové pružiny v namontovaném stavu |
32,0 mm (1.260 in) |
Tlak sací pružiny v namontovaném stavu |
9,3 kg (20,5 lb) |
Tlak výfukové pružiny v namontovaném stavu |
18,5 mm (40,8 lb) |
Délka sací pružiny při otevřeném ventilu |
23,0 - 23,7 mm (0.906 - 0,933 in) |
Délka výfukové pružiny při otevřeném ventilu |
24,5 - 25,2 mm (0,965 - 0992 in) |
Průměr drátu sací pružiny |
2,7 mm (0.106 in) |
Průměr drátu výfukové pružiny |
3,8 mm (0,150 in) |
Počet závitů sací pružiny |
7,6 |
Počet závitů výfukové pružiny |
6 |
Maximální povolený odklon osy ventilové pružiny od vertikály |
1,6 mm (0.063 in) |
VÁLCE A PÍSTY |
Materiál válce |
Hliníková slitina |
Materiál vložky válce |
Speciální tlakově litá litina |
Vrtání válce - standardní |
57,00 mm (2.2441 in) |
Maximální přípustné opotřebení válce |
57,10 mm (2.2480 in) |
Maximální kuželovitost válce |
0.05 mm (0.0020 in) |
Maximální ovalita válce |
0.01 mm (0.0004 in) |
Standardní boční vůle pístu |
0.025 - 0,045 mm (0.0010 - 0.0018 in) |
Maximální boční vůle pístu |
0.1 mm (0.0039 in) |
PÍSTNÍ KOUŽKY |
První pístní kroužek |
Tvar
| Sudovitý |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní
| 0,15 - 0,35 mm (0.0059 - 0,0138 in) |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální
| 1 mm (0.0394 in) |
Boční vůle - standardní
| 0,03 - 0,07 mm (0.0012 - 0,0028 in) |
Boční vůle - maximální
| 0,15 mm (0.0059 in) |
Druhý pístní kroužek |
Tvar
| Kuželový |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní
| 0,15 - 0,35 mm (0.0059 - 0,0138 in) |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální
| 1 mm (0.0394 in) |
Boční vůle - standardní
| 0,02 - 0,06 mm (0.0008 - 0,0024 in) |
Boční vůle - maximální
| 0,15 mm (0.0059 in) |
Třetí pístní kroužek (stírací) |
Tvar
| Expander |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní
| 0,3 - 0,9 mm (0.0118 - 0,0035 in) |
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální
| 1,5 mm (0.0591 in) |
KLIKOVÁ HŘÍDEL |
Vůle olejové drážky v ložiskové pánvi |
0,040 - 0,064 mm (0.0016 - 0.0025 in) |
Maximální vůle hlavní ložiskové pánve |
0,03 - 0,064 mm (0.0012 in) |
Vůle ojničního ložiskové pánve |
0,030 - 0,09 mm (0.0012 - 0.0035 in) |
OLEJOVÉ ČERPADLO |
Vůle mezi rotorem a skříní |
0,09 - 0,15 mm (0.0035 - 0.0059 in) |
Vůle uložení rotoru ve skříní |
0,03 - 0,09 mm (0.0012 - 0.0035 in) |
SPOJKA |
Spojková lamela |
Tloušťka
| 3,0 mm (0.12 in) |
Minimální tloušťka
| 2,8 mm (0.11 in) |
Spojková lamela ocelová |
Tloušťka
| 1,6 mm (0.063 in) |
Maximální opotřebení
| 0,05 mm (0.0020 in) |
Spojková pružina |
Délka
| 41,2 mm (1.622 in) |
Minimální délka
| 40,2 mm (1.583 in) |
Tuhost
| 1,22 Kg/mm (68.3 lb/in) |
Chod vypínacího čepu spojky |
2 - 3 mm (0.08 - 0.12 in) |
KARBURÁTOR |
Výrobce |
MIKUNI |
Hlavní tryska |
112,5 |
Volnoběžná tryska |
35 |
Sytičová tryska |
35 |
Jehla |
4GZ11 |
Hladina paliva |
2 ± 1 mm (0.079 ± 0.039 in) |
Šroub volnoběhu |
Přednastavený |
Hlavní vzdušník |
70 |
Volnoběžný vzdušník |
170 |
Škrticí ventil |
130 |
Sedlo plovákového ventilu |
2,0 |
Volnoběžné otáčky |
1200 ± 50 n/min |
PODVOZEK |
Kola |
Maximální dovolené axiální házení |
2 mm (0.079 in) |
Maximální dovolené radiální házení |
2 mm (0.079 in) |
HUŠTĚNÍ PNEUMATIK |
Přední kolo |
Při obsazení jednou osobou (do 90 Kg) |
1,8 kg/cm³ (26 psi) |
Při maximálním obsazení (90 - 192 Kg) |
2,0 kg/cm³ (28 psi) |
Při jízdě u horní maximální rychloti |
2,0 kg/cm³ (28 psi) |
Minimální hloubka dezénu |
0,8mm (0.03 in) |
Zadní kolo |
Při obsazení jednou osobou (do 90 Kg) |
2,0 kg/cm³ (28 psi) |
Při maximálním obsazení (90 - 192 Kg) |
2,8 kg/cm³ (40 psi) |
Při jízdě u horní maximální rychloti |
2,3 kg/cm³ (32 psi) |
Minimální hloubka dezénu |
0,8mm (0.03 in) |
BRZDY |
Doporučená kapalina |
DOT 3 |
Zadní čelisti |
Standardní tloušťka |
6,8 mm (0.27 in) |
Maximální opotřebení |
4 mm (0.16 in) |
Přední obložení |
Standardní tloušťka |
4 mm (0.16 in) |
Maximální opotřebení |
2 mm (0.08 in) |
Rozměr disku |
Ø267 x 5 mm (10.512 x 0.197 in) |
Maximální radiální házení brzdového disku |
0,15 mm (0.006 in) |
Minimální tloušťka brzdového disku |
4,5 mm (0.18 in) |
Vůle na konci páčky přední brzdy |
5,0 - 8,0 mm (0.2 - 0.3 in) |
Vůle na konci brzdového pedálu |
20 - 30 mm (0.8 - 1.2 in) |
PŘEDNÍ VIDLICE |
Zdvih |
150 mm (5.91 in) |
Délka pružiny v odlehčeném stavu |
508 mm (20.00 in) |
Délka pružiny v namontovaném stavu |
488 mm (19.21 in) |
Tuhost pružiny |
0 - 105 mm (0 - 4.13 in) |
0,468 kg/mm (26.2 in) |
105 - 150 mm (4.13 - 5.91 in) |
0,6 kg/mm (33.6 in) |
Olejová náplň (každá strana) |
230 ccm (7.78 oz) |
Typ oleje |
Yamaha Fork oil 10W nebo podobný |
ZADNÍ TLUMIČE |
Zdvih |
100 mm (3.94 in) |
Délka pružiny v odlehčeném stavu |
238,5 mm (9.39 in) |
Délka pružiny v namontovaném stavu |
216,5 mm (8.52 in) |
Tuhost pružiny |
0 - 36 mm (0 - 1.42 in) |
1.6 kg/mm (89.6 in) |
36 - 80 mm (1.42 - 3.15 in) |
2.2 kg/mm (123.2 in) |
ZAPALOVACÍ SVÍČKA |
Vzdálenot elektrod |
0,6 - 0,7 mm (0.024 - 0.028 in) |
Odpor koncovek zapalovacích kabelů |
10 kΩ |
Odpor zapalovacích cívek |
650 Ω ± 20% při 20°C (68°F) |
ZAPALOVÁNÍ |
Typ |
650 Ω ± 20% při 20°C (68°F) |
Zapalovací cívka |
HITACHI CM12-10 |
Odpor primárního vinutí |
2,8 Ω ± 10% při 20°C (68°F) |
Odpor sekundárního vinutí |
11 kΩ ± 20% při 20°C (68°F) |
SPOUŠTĚNÍ MOTORU |
Typ |
MITSUBA SM-8204 |
Odpor vinutí |
0,012 Ω ± 6% při 20°C (68°F) |
Rozměry uhlíků |
Standardní délka |
12,0 mm (0,472 in) |
Minimální délka |
5,0 mm (0,472 in) |
Tlak pružiny uhlíku |
400 ± 60g (14.05 ± 2.11 oz.) |
Hloubka drážky mezi lamelami komutátoru |
0,5 mm (0.031 in) |
BATERIE |
Typ |
G.S.12N12A-4A |
Nabíjecí proud |
1.2A po 10h |
GENERÁTOR |
Typ |
HITACHI LD117-03 |
Výkon |
14V/17A při 5 000 otáčkách |
Odpor el. pole cívek |
4,5 Ω ± 10% při 20°C (68°F) |
Odpor cívek statoru |
0,5 Ω ± 10% při 20°C (68°F) |
REGULÁTOR |
Typ |
Elektronický (55515) |
Rozsah regulace |
14,5 ± 0,3V |
Přípustné zatížení |
4A |
SPÍNACÍ RELÉ STARTERU |
Typ |
HONDA LOCK |
Ovládací napětí |
5V |
OSVĚTLENÍ |
Hlavní světlomet |
12V, 50/40W |
Koncové/Brzdové světlo |
12V, 5W/27W x 2 |
Ukazatele směru |
12V, 27W x 4 |
Kontrolky |
Ukazatele směru |
12V, 3,4W x 2 |
Dálkové stětlo |
12V, 3,4W x 1 |
Neutrál |
12V, 3,4W x 1 |
Hladina oleje |
12V, 3,4W x 1 |
Parkovací světlo |
12V, 3,4W |
UTAHOVACÍ MOMENTY |
Hlava válců |
22 Nm (2,2 kpm) |
Osa kola |
105 Nm (10,5 kpm) |
|