Motorky
Technika
Ostatní zajímavosti
Oblíbené weby
../../Soubory ke stažení
Kontakt
Úvodní stránka
Návštěvní kniha
Inzeráty
 

 Hledej na webu
 Hledej všude




















































Technické údaje Yamahy XJ 550 Seca

02.11.2012


1. ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

ROZMĚRY
Celková délka 2 060 mm (81.1 in)
Celková šířka 865 mm (34.1 in)
Celková výška 1 190 mm (46.9 in)
Výška sedla 785 mm (30.9 in)
Rozvor 1 410 mm (55.5 in)
Minimální světlá výška nad zemí 150 mm (5.9 in)
Úhel sklonu řízení 27°
Stopa 109 mm (4.29 in)
HMOTNOSTI
Suchá 185 kg (407 lb)
Pohotovostní 202 kg (445 lb)
Maimální užitečná 390 kg (860 lb)
MOTOR
Typ DOHC vzduchem chlazený příčný čtyřválec, benzinový
Vrtání x zdvih x počet válců 57,0 x 51,8 mm x 4 (2.244 x 2.039 in x 4)
Zdvihový objem 528 ccm (32.22 cu.in)
Kompresní poměr 9,5 : 1
Maximální výkon 37 kW (50,3 hp) při 9 000 n/min
Maximální točivý moment 43,1 Nm (31.8 ft/lb) při 7 500 n/min
Maximální rychlost 177 km/h (110 mph)
Základní spotřeba 34,2 g/km (55 g/mp)
MAZÁNÍ
Mazací systém Tlakové mazání z mokré skříně
Typ olejového čerpadla Trochoidální
KARBURACE
Výrobce MIKUNI
Typ BS28, s konstantní rychlostí
Průměr difuzoru 28 mm (1.10 in)
FILTR VZDUCHU Suchý, papírový skládaný
ZAPALOVÁNÍ
Typ Bateriové, plně tranzistorové
Zapalovací svíčka D8EA (NGK) nebo X24ES-U (DENSO)
DOBÍJENÍ
Typ Trojstupňově regulovaný alternátor
Výrobce, číslo dílu HITACHI, LD117-03
Maximální výkon 14V 17A
Typ baterie 12N12A-4A
Rozměry baterie 80 x 160 x 134 mm (3.15 x 6.30 x 5.28 in)
Regulátor S8515, elektronický, chlazený
Rozsah regulace 14,2 - 14,8V
SPOUŠTĚNÍ MOTORU Elektricý starter
PRIMÁRNÍ PŘEVOD
Typ Čelně ozubenými koly
Počet zubů, celkový převod 22/21 x 68/25 (2,850)
SPOJKA Lamelová, běžící v olejové lázni
PŘEVODOVKA
Typ Postupová, 6ti rychlostní bubnové řazení
Počet zubů, celkový převod 1. rychlostního stupně 41/15 (2,733)
Počet zubů, celkový převod 2. rychlostního stupně 37/19 (1,947)
Počet zubů, celkový převod 3. rychlostního stupně 34/22 (1,545)
Počet zubů, celkový převod 4. rychlostního stupně 31/25 (1,240)
Počet zubů, celkový převod 5. rychlostního stupně 29/28 (1,036)
Počet zubů, celkový převod 6. rychlostního stupně 27/30 (0,900)
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD
Typ Řetězový
Počet zubů, celkový převod 16/45 (2,813)
PODVOZEK
Rám Dvojtý, svařený z trubek kruhového průřezu
Zavěšení - přední Teleskopická vidlice, zdvih 150 mm (5.91 in)
Zavěšení - zadní Kyvná vidlice, zdvih 100 mm (3.94 in)
Pneumatiky - přední 3.25H19-4PR, bezdušové
Pneumatiky - zadní 110/90-18 61H, bezdušové
Brzdy - přední Jednoduchá kotoučová
Brzdy - zadní Bubnová
Celkový objem palivové nádrže 16 lit. (4.2 US.gal)
Z toho rezerva 3,5 lit. (0.9 US.gal)
Ráfek - přední MT1,85 x 19, lehké slitiny
Ráfek - zadní MT2,15 x 18, lehké slitiny
Cena tenkrát / nyní $2,529 / $1,300 - $2,700
2. SERVISNÍ SPECIFIKACE
MOTOR
Celková olejová náplň 2,900 lit. (3.1 US.qt)
Množsví oleje při výměně s olejovým filtrem 2,500 lit. (2.6 US.qt)
Množství oleje při výměně bez filtru 2,200 lit. (2.3 US.qt)
Doporučené mazivo při teplotě neklesající pod 5°C SAE 20W/40 SE motorový olej
Doporučené mazivo při teplotě nepřesahující 15°C SAE 10W/30 SE motorový olej
Tlak oleje (na úrovni mořské hladiny) 8,5 bar (121 psi)
Maximální rozdíl mezi válci 1 bar (14 psi)
VAČKY
Základní rozměry sací vačky 35,80 x 28,0 x 7,80 mm (1.409 x 1.102 x 0.307 in)
Maximální tolerované opotřebení sací vačky (nejdelší vzdálenost, základní kružnice, zdvih) 35,65 x 27,85 x - mm (1.404 x 1.096 x - in)
Základní rozměry výfukové vačky 35,10 x 28,0 x 7,10 mm (1.382 x 1.102 x 0.280 in)
Maximální tolerované opotřebení výfukové vačky 34,95 x 27,85 x - mm (1.306 x 1.096 x - in)
Rozměr ložiskové pánve 24,967 - 2,980 mm (0.9830 - 0.9835 in)
Standardní vůle mezi vačkovou hřídelí a držáky 0,020 - 0,054 mm (0.0008 - 0.0021 in)
Maximální vůle mezi vačkovou hřídelí a držáky 0,160 mm (0.006 in)
Maximální házení vačkové hřídele 0,1 mm (0.004 in)
VENTILY
Ventilové vůle Sací ventil 0,11 - 0,15 mm (0.004 - 0.006 in)
Výfukový ventil 0,16 - 0,20 mm (0.006 - 0.008 in)
VENTILOVÉ PRUŽINY
Volná délka sací pružiny 35,5 mm (1.398 in)
Volná délka výfukové pružiny 37,2 mm (1.465 in)
Tuhost sací pružiny 2,429 kg/mm (136.0 lb/in)
Tuhost výfukové pružiny 4,726 kg/mm (264.7 lb/in)
Délka sací pružiny v namontovaném stavu 30,5 mm (1.201 in)
Délka výfukové pružiny v namontovaném stavu 32,0 mm (1.260 in)
Tlak sací pružiny v namontovaném stavu 9,3 kg (20,5 lb)
Tlak výfukové pružiny v namontovaném stavu 18,5 mm (40,8 lb)
Délka sací pružiny při otevřeném ventilu 23,0 - 23,7 mm (0.906 - 0,933 in)
Délka výfukové pružiny při otevřeném ventilu 24,5 - 25,2 mm (0,965 - 0992 in)
Průměr drátu sací pružiny 2,7 mm (0.106 in)
Průměr drátu výfukové pružiny 3,8 mm (0,150 in)
Počet závitů sací pružiny 7,6
Počet závitů výfukové pružiny 6
Maximální povolený odklon osy ventilové pružiny od vertikály 1,6 mm (0.063 in)
VÁLCE A PÍSTY
Materiál válce Hliníková slitina
Materiál vložky válce Speciální tlakově litá litina
Vrtání válce - standardní 57,00 mm (2.2441 in)
Maximální přípustné opotřebení válce 57,10 mm (2.2480 in)
Maximální kuželovitost válce 0.05 mm (0.0020 in)
Maximální ovalita válce 0.01 mm (0.0004 in)
Standardní boční vůle pístu 0.025 - 0,045 mm (0.0010 - 0.0018 in)
Maximální boční vůle pístu 0.1 mm (0.0039 in)
PÍSTNÍ KOUŽKY
První pístní kroužek Tvar Sudovitý
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní 0,15 - 0,35 mm (0.0059 - 0,0138 in)
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální 1 mm (0.0394 in)
Boční vůle - standardní 0,03 - 0,07 mm (0.0012 - 0,0028 in)
Boční vůle - maximální 0,15 mm (0.0059 in)
Druhý pístní kroužek Tvar Kuželový
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní 0,15 - 0,35 mm (0.0059 - 0,0138 in)
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální 1 mm (0.0394 in)
Boční vůle - standardní 0,02 - 0,06 mm (0.0008 - 0,0024 in)
Boční vůle - maximální 0,15 mm (0.0059 in)
Třetí pístní kroužek (stírací) Tvar Expander
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - standardní 0,3 - 0,9 mm (0.0118 - 0,0035 in)
Vůle mezi konci v zamontovaném stavu - maximální 1,5 mm (0.0591 in)
KLIKOVÁ HŘÍDEL
Vůle olejové drážky v ložiskové pánvi 0,040 - 0,064 mm (0.0016 - 0.0025 in)
Maximální vůle hlavní ložiskové pánve 0,03 - 0,064 mm (0.0012 in)
Vůle ojničního ložiskové pánve 0,030 - 0,09 mm (0.0012 - 0.0035 in)
OLEJOVÉ ČERPADLO
Vůle mezi rotorem a skříní 0,09 - 0,15 mm (0.0035 - 0.0059 in)
Vůle uložení rotoru ve skříní 0,03 - 0,09 mm (0.0012 - 0.0035 in)
SPOJKA
Spojková lamela Tloušťka 3,0 mm (0.12 in)
Minimální tloušťka 2,8 mm (0.11 in)
Spojková lamela ocelová Tloušťka 1,6 mm (0.063 in)
Maximální opotřebení 0,05 mm (0.0020 in)
Spojková pružina Délka 41,2 mm (1.622 in)
Minimální délka 40,2 mm (1.583 in)
Tuhost 1,22 Kg/mm (68.3 lb/in)
Chod vypínacího čepu spojky 2 - 3 mm (0.08 - 0.12 in)
KARBURÁTOR
Výrobce MIKUNI
Hlavní tryska 112,5
Volnoběžná tryska 35
Sytičová tryska 35
Jehla 4GZ11
Hladina paliva 2 ± 1 mm (0.079 ± 0.039 in)
Šroub volnoběhu Přednastavený
Hlavní vzdušník 70
Volnoběžný vzdušník 170
Škrticí ventil 130
Sedlo plovákového ventilu 2,0
Volnoběžné otáčky 1200 ± 50 n/min
PODVOZEK
Kola Maximální dovolené axiální házení 2 mm (0.079 in)
Maximální dovolené radiální házení 2 mm (0.079 in)
HUŠTĚNÍ PNEUMATIK
Přední kolo Při obsazení jednou osobou (do 90 Kg) 1,8 kg/cm³ (26 psi)
Při maximálním obsazení (90 - 192 Kg) 2,0 kg/cm³ (28 psi)
Při jízdě u horní maximální rychloti 2,0 kg/cm³ (28 psi)
Minimální hloubka dezénu 0,8mm (0.03 in)
Zadní kolo Při obsazení jednou osobou (do 90 Kg) 2,0 kg/cm³ (28 psi)
Při maximálním obsazení (90 - 192 Kg) 2,8 kg/cm³ (40 psi)
Při jízdě u horní maximální rychloti 2,3 kg/cm³ (32 psi)
Minimální hloubka dezénu 0,8mm (0.03 in)
BRZDY
Doporučená kapalina DOT 3
Zadní čelisti Standardní tloušťka 6,8 mm (0.27 in)
Maximální opotřebení 4 mm (0.16 in)
Přední obložení Standardní tloušťka 4 mm (0.16 in)
Maximální opotřebení 2 mm (0.08 in)
Rozměr disku Ø267 x 5 mm (10.512 x 0.197 in)
Maximální radiální házení brzdového disku 0,15 mm (0.006 in)
Minimální tloušťka brzdového disku 4,5 mm (0.18 in)
Vůle na konci páčky přední brzdy 5,0 - 8,0 mm (0.2 - 0.3 in)
Vůle na konci brzdového pedálu 20 - 30 mm (0.8 - 1.2 in)
PŘEDNÍ VIDLICE
Zdvih 150 mm (5.91 in)
Délka pružiny v odlehčeném stavu 508 mm (20.00 in)
Délka pružiny v namontovaném stavu 488 mm (19.21 in)
Tuhost pružiny 0 - 105 mm (0 - 4.13 in) 0,468 kg/mm (26.2 in)
105 - 150 mm (4.13 - 5.91 in) 0,6 kg/mm (33.6 in)
Olejová náplň (každá strana) 230 ccm (7.78 oz)
Typ oleje Yamaha Fork oil 10W nebo podobný
ZADNÍ TLUMIČE
Zdvih 100 mm (3.94 in)
Délka pružiny v odlehčeném stavu 238,5 mm (9.39 in)
Délka pružiny v namontovaném stavu 216,5 mm (8.52 in)
Tuhost pružiny 0 - 36 mm (0 - 1.42 in) 1.6 kg/mm (89.6 in)
36 - 80 mm (1.42 - 3.15 in) 2.2 kg/mm (123.2 in)
ZAPALOVACÍ SVÍČKA
Vzdálenot elektrod 0,6 - 0,7 mm (0.024 - 0.028 in)
Odpor koncovek zapalovacích kabelů 10 kΩ
Odpor zapalovacích cívek 650 Ω ± 20% při 20°C (68°F)
ZAPALOVÁNÍ
Typ 650 Ω ± 20% při 20°C (68°F)
Zapalovací cívka HITACHI CM12-10
Odpor primárního vinutí 2,8 Ω ± 10% při 20°C (68°F)
Odpor sekundárního vinutí 11 kΩ ± 20% při 20°C (68°F)
SPOUŠTĚNÍ MOTORU
Typ MITSUBA SM-8204
Odpor vinutí 0,012 Ω ± 6% při 20°C (68°F)
Rozměry uhlíků Standardní délka 12,0 mm (0,472 in)
Minimální délka 5,0 mm (0,472 in)
Tlak pružiny uhlíku 400 ± 60g (14.05 ± 2.11 oz.)
Hloubka drážky mezi lamelami komutátoru 0,5 mm (0.031 in)
BATERIE
Typ G.S.12N12A-4A
Nabíjecí proud 1.2A po 10h
GENERÁTOR
Typ HITACHI LD117-03
Výkon 14V/17A při 5 000 otáčkách
Odpor el. pole cívek 4,5 Ω ± 10% při 20°C (68°F)
Odpor cívek statoru 0,5 Ω ± 10% při 20°C (68°F)
REGULÁTOR
Typ Elektronický (55515)
Rozsah regulace 14,5 ± 0,3V
Přípustné zatížení 4A
SPÍNACÍ RELÉ STARTERU
Typ HONDA LOCK
Ovládací napětí 5V
OSVĚTLENÍ
Hlavní světlomet 12V, 50/40W
Koncové/Brzdové světlo 12V, 5W/27W x 2
Ukazatele směru 12V, 27W x 4
Kontrolky Ukazatele směru 12V, 3,4W x 2
Dálkové stětlo 12V, 3,4W x 1
Neutrál 12V, 3,4W x 1
Hladina oleje 12V, 3,4W x 1
Parkovací světlo 12V, 3,4W
UTAHOVACÍ MOMENTY
Hlava válců 22 Nm (2,2 kpm)
Osa kola 105 Nm (10,5 kpm)
<-Zpět


Copyright © 2007 jawarmaniak