Během Vánoc jsem pořádně stroj otestoval. Najel jsem něco přes 200km.
Poznatek č.1 - Použité svíčky NGK D8EA jsou při teplotách kolem 0°C příliš studené a snadno se zakarbonují. Je třeba motor více točit, aby se svíčky dostatečně prohřály.
Poznatek č.2 - Při vypadávání dvou a více válců je potřeba přepnout na rezervu :)
Poznatek č.3 - I když má motor natočených přes 95tisíc, na dálnici jsem se rozjel na 160km/h a nejel jsem ještě na plno. Motor je tedy v dobré kondici. Pokud by byl namontovaný větrný štít, věřím, že by nebyl problém dosáhnout k maximálce 177km/h.
Poznatek č.4 - I přes to, že karburátory nejsou seřízené, jezdil jsem při nule, moc jsem to nešetřil (řazení kolem 5-6 tisíc) a jezdil jsem vzpřímeně a nabalený (velký čelní odpor) jsem naměřil spotřebu 6,4l, což není špatné. O litr bych ale měl spotřebu ještě srazit.
  • Zpět
  • ____________________________________________________________________
  • Další
  • Copyright © 2007 Jawarmaniak